CENTRAL GROUP - nové byty, domy a nebytové prostory

Studentská architektonická soutěž

Nadační fond pro zdraví dětí
Central Group CENTRAL GROUP a.s.
Budova EMPIRIA (Motokov)
Na Strži 65, 140 00 Praha 4
(přímo u stanice metra Pankrác)
Infolinky: 226 222 222, 226 221 111
Otevřeno: PO - PÁ 8 - 19 hod.
www.central-group.cz
info@central-group.cz


Generováno:

Koupě bytu / domu
Krok za krokem

1
Výběr nemovitosti

 

2
Rezervace bytu / domu

Nezávazná rezervace platí 3 pracovní dny. Pokud potvrdíte svůj vážný zájem, můžete si nemovitost rezervovat závazně na dalších 7 pracovních dní, a to bez nutnosti hradit jakoukoli zálohu.

3
Financování

Nabízíme největší výběr financování na českém trhu nového bydlení. Jako jediní umožňujeme užívání dokončených nemovitostí již před úhradou kupní ceny. Vždy zaplatíte po podpisu smlouvy jen minimální zálohu a na zbývající část ceny můžete využít Úvěrové, Individuální nebo Kombinované financování s hypotékou 80 %. Samozřejmostí je možnost využití notářské úschovy.

4
Podpis smlouvy

Podle vybraného financování a nemovitosti (viz Typy používaných smluv).

Upravit byt? Žádný problém

Výběr provedení a vybavení

V rámci běžného provedení si do stanoveného termínu můžete vybrat v naší vzorkovně ze široké nabídky obkladů, dlažeb, podlahových krytin a vnitřních dveří. Každá změna se sjednává formou dodatku ke smlouvě.

Příplatkové provedení

V naší vzorkovně v klientském centru si také můžete vybírat z široké nabídky nadstandardních (příplatkových) obkladů, dlažeb, zařizovacích sanitárních předmětů, podlahových krytin a vnitřních dveří. Další zcela individuální výběry luxusních nadstandardních materiálů je možné řešit s našimi smluvními dodavateli.

Možnosti klientských změn

Je možné zvolit některou z nejčastěji žádaných změn připravených našimi architekty a projektanty, nebo máte možnost individuální změny jako např. dílčí změny příček, rozvody elektřiny, umístění vypínačů a zásuvek, apod. Lze spojit dvě bytové jednotky v jeden velký prostorný, případně i dvoupatrový byt.

Předání a kolaudace

Předávací řízení

1

Podání žádosti o vydání kolaudačního rozhodnutí.

2

Závěrečná kontrolní prohlídka za účasti klienta a zástupce investora na místě stavby a pořízení tzv. zjišťovacího protokolu, kam se zaznamenávají případné drobné vady a nedodělky spolu s dohodnutým termínem pro jejich odstranění.

3

Podpis Kupní smlouvy, na základě které přechází vlastnické právo na klienta. Termín podpisu Kupní smlouvy a vkladu vlastnického práva do Katastru nemovitostí závisí na zvoleném typu financování a stavu výstavby nemovitosti.

4

Podpis předávacího protokolu, předání klíčů a složky dokumentace obsahující zejména záruční listy a uživatelské návody k instalovaným zařízením.

Kolaudační řízení

Probíhá souběžně s předávacím řízením. Stavební úřad posuzuje shodu stavby s dokumentací schválenou v rámci řízení o povolení stavby a dále shodu s obecnými požadavky na obytné stavby. Délka řízení je z hlediska dílčích lhůt upravena zákonem a v praxi se pohybuje kolem 8 – 12 týdnů od podání návrhu po vydání kolaudačního souhlasu.

Daň z nabytí nemovitých věcí

Po provedení vkladu vlastnického práva klienta do katastru nemovitostí je klient povinen v souladu se zákonem podat přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí a odvést daň v zákonné sazbě (u všech nemovitostí, kde neexistuje od této daně osvobození).

Přihlášení odběrů energií a médií

Při převzetí klíčů zapíše zástupce investora s klientem stavy měřidel energií a vody. Na základě Vašeho souhlasu zajistíme přehlášení médií. Nemusíte se tedy o nic starat.

Více informací

Informace o předávacím a kolaudačním řízení, vkladu práva do Katastru nemovitostí, přidělení čísla popisného a další ke stažení v PDF zde.

Jsme tu pro Vás

Osobní internetové stránky (OIS)

Snadný způsob komunikace s konzultanty, zástupci investora a dalšími pracovníky společnosti. Můžete sledovat postup výstavby a plateb, uzavírat dodatky, podávat reklamace a zároveň i hodnotit svou spokojenost se službami firmy.

Řešení reklamací

Garantujeme odstranění vad v prodloužené tříleté záruční době a v nejkratších možných termínech. Nejpozději do tří dnů po doručení reklamace do sídla společnosti Vás bude kontaktovat odpovědný reklamační technik. Sjedná s Vámi termín místního šetření a v případě uznání vady jako oprávněné (pokud tomu nebrání technologické nebo klimatické podmínky), dochází k odstranění reklamované vady, a to v termínu dohodnutém, nebo do třiceti dnů od místního šetření.
V případě, že by jakákoli stížnost nebo reklamace nebyla ze strany pověřených pracovníků řešena nejpozději do tří pracovních dnů od jejího obdržení v písemné nebo elektronické formě, kontaktujte, prosím, vedení společnosti na e-mailové adrese vedeni@central-group.cz. V takovém výjimečném případě garantuje vedení společnosti přímou účast některého z členů nejvyššího managementu na zjednání okamžité nápravy a vyřešení této záležitosti.

Věrnostní program

Máme mnoho zákazníků, kteří od nás postupně koupili více nemovitostí. Při koupi druhého produktu získáte automaticky Vy nebo Váš rodinný příslušník slevu ve výši 2 % a z každé další nemovitosti se sleva navyšuje vždy o 0,5 %. U čtvrtého a dalšího produktu je sleva maximální, tj. 3 %. Sleva je ve formě poukázky na kuchyňskou linku nebo nadstandardní klientské úpravy. Pokud se na nově pořizovanou nemovitost vztahuje jakákoliv akční nabídka nebo sleva, je výše poskytnuté věrnostní/množstevní slevy poloviční.

CENTRAL GROUP a.s.
Budova EMPIRIA (Motokov – přímo u stanice metra Pankrác), Na Strži 65, 140 00 Praha 4
Infolinky: +420 226 222 222, +420 226 221 111 E-mail: info@central-group.cz

Upozornění: Uvedené údaje a vyobrazení mají pouze informativní charakter a společnost CENTRAL GROUP si vyhrazuje právo na změny.
Aktuální a závazné údaje jsou na vyžádání k dispozici v obchodních místech společnosti.

© Copyright 2017 CENTRAL GROUP a. s.