skip to main content

Jak postupovat při koupikrok za krokem

1Výběr nemovitosti

Jsme největší český rezidenční stavitel, a proto u nás můžete vybírat ze stovek nových bytů v mnoha lokalitách po celé Praze. V nabídce máme cenově dostupné bydlení ve větších projektech i malé prestižní rezidenční projekty s luxusními byty ve vysokém standardu. Na všechny byty poskytujeme prodlouženou tříletou záruku na kvalitu a zároveň nabízíme nejširší a nejvýhodnější možnosti financování nového bydlení. U nás si určitě vyberete.

2Rezervace bytu

Jestliže se Vám zalíbí některý z našich bytů a rádi byste si vše dobře promysleli, můžete provést zcela nezávaznou rezervaci, která platí 3 pracovní dny. Pokud následně potvrdíte svůj vážný zájem, můžete si nemovitost rezervovat závazně na dalších 7 pracovních dní, aniž byste museli hradit jakoukoliv zálohu.

3Financování

Nabízíme nejširší možnosti financování na českém trhu nového bydlení. Po podpisu smlouvy zaplatíte jen 10 % kupní ceny s doplatkem až do jednoho roku od nastěhování anebo prostřednictvím zvýhodněné Hypotéky CENTRAL GROUP. Jako jediný rezidenční stavitel na trhu umožňujeme klientům užívání dokončených bytů již před úhradou celé kupní ceny. Samozřejmostí je možnost využití notářské úschovy. Pro všechny naše věrné zákazníky máme připravené výhody ve formě věrnostních a množstevních slev.

4Podpis smlouvy

V případě uzavírání smlouvy v průběhu výstavby a dokončování nemovitosti se jedná o Smlouvu o budoucí kupní smlouvě. Tato smlouva řeší všechny okolnosti realizace bytového domu a převodu bytu do vlastnictví klienta. Kupní smlouva se uzavírá po dokončení nemovitosti, nebo v případě, že zájemce kupuje rovnou již dokončenou nemovitost. Na základě Kupní smlouvy dochází k převodu vlastnického práva (včetně příslušného spoluvlastnického podílu na pozemku a společných částech bytového domu) ze společnosti na klienta.

Upravit byt? Žádný problém

Výběr provedení a vybavení

V rámci běžného provedení si do stanoveného termínu můžete vybrat v naší vzorkovně ze široké nabídky obkladů, dlažeb, podlahových krytin a vnitřních dveří. Každá změna se sjednává formou dodatku ke smlouvě.

Příplatkové provedení

V naší vzorkovně v klientském centru si také můžete vybírat z široké nabídky nadstandardních (příplatkových) obkladů, dlažeb, zařizovacích sanitárních předmětů, podlahových krytin a vnitřních dveří. Další zcela individuální výběry luxusních nadstandardních materiálů je možné řešit s našimi smluvními dodavateli.

Možnosti příplatkových klientských změn

Je možné zvolit některou z nejčastěji žádaných změn připravených našimi architekty a projektanty nebo máte možnost individuální změny jako např. dílčí změny příček, rozvody elektřiny, umístění vypínačů a zásuvek apod. Lze spojit dvě bytové jednotky v jeden velký prostorný, případně i dvoupatrový byt.

Předání a kolaudace

Předávací řízení

  • Podání žádosti o vydání kolaudačního rozhodnutí.
  • Závěrečná kontrolní prohlídka za účasti klienta a zástupce investora na místě stavby a pořízení tzv. zjišťovacího protokolu, kam se zaznamenávají případné drobné vady a nedodělky spolu s dohodnutým termínem pro jejich odstranění.
  • Podpis Kupní smlouvy, na základě které přechází vlastnické právo na klienta. Termín podpisu Kupní smlouvy a vkladu vlastnického práva do Katastru nemovitostí závisí na zvoleném typu financování a stavu výstavby nemovitosti.
  • Podpis předávacího protokolu, předání klíčů a složky dokumentace obsahující zejména záruční listy a uživatelské návody k instalovaným zařízením.

Kolaudační řízení

Probíhá souběžně s předávacím řízením. Stavební úřad posuzuje shodu stavby s dokumentací schválenou v rámci řízení o povolení stavby a dále shodu s obecnými požadavky na obytné stavby. Délka řízení je z hlediska dílčích lhůt upravena zákonem a v praxi se pohybuje kolem 8 – 12 týdnů od podání návrhu po vydání kolaudačního souhlasu.

Daň z nabytí nemovitých věcí

Po provedení vkladu vlastnického práva klienta do katastru nemovitostí je klient povinen v souladu se zákonem podat přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí a odvést daň v zákonné sazbě. Daň z nabytí nemovitých věcí činí 4 % ze základu daně. Od daně je ale osvobozen první úplatný převod nebo přechod vlastnictví, to ovšem neplatí pro převod nebytových prostorů (např. ateliérů).

Přihlášení odběrů energií a médií

Při převzetí klíčů zapíše zástupce investora s klientem stavy měřidel energií a vody. Na základě Vašeho souhlasu zajistíme přehlášení médií. Nemusíte se tedy o nic starat.

JSME TU PRO VÁS

Osobní internetové stránky (OIS)

Snadný způsob komunikace s konzultanty, zástupci investora a dalšími pracovníky společnosti. Můžete sledovat postup výstavby a plateb, uzavírat dodatky, podávat reklamace a zároveň i hodnotit svou spokojenost se službami firmy.

Řešení reklamací

Garantujeme odstranění vad v prodloužené tříleté záruční době a v nejkratších možných termínech. Nejpozději do tří pracovních dnů po doručení reklamace do sídla společnosti Vás bude kontaktovat odpovědný reklamační technik. Sjedná s Vámi termín místního šetření a v případě uznání vady jako oprávněné (pokud tomu nebrání technologické nebo klimatické podmínky), dochází k odstranění reklamované vady, a to v termínu dohodnutém, nebo do třiceti dnů od místního šetření.

V případě, že by jakákoli stížnost nebo reklamace nebyla ze strany pověřených pracovníků řešena nejpozději do tří pracovních dnů od jejího obdržení v písemné nebo elektronické formě, kontaktujte, prosím, vedení společnosti na e-mailové adrese vedeni@central-group.cz. V takovém výjimečném případě garantuje vedení společnosti přímou účast některého z členů nejvyššího managementu na zjednání okamžité nápravy a vyřešení této záležitosti.


Věrnostní a množstevní slevy

Těší nás, že se k nám klienti velice často a rádi vracejí a kupují další byty. Jsme přesvědčeni, že je to díky vysoké kvalitě našich nemovitostí, klientské vstřícnosti a široké nabídce. Proto máme pro všechny naše věrné zákazníky připraveny věrnostní a množstevní slevy. Při koupi druhého produktu získáte automaticky Vy nebo Váš rodinný příslušník bonus ve výši 2 % a z každé další nemovitosti se bonus navyšuje vždy o 0,5 %. U čtvrtého a dalšího produktu je jeho výše maximální, tj. 3 %. Bonus dostanete ve formě poukázky na kuchyňskou linku nebo nadstandardní klientské úpravy. Pokud se na nově pořizovanou nemovitost vztahuje jakákoliv akční nabídka, je výše poskytnuté věrnostní a množstevní slevy poloviční.